Want to know more, please click

Followers

Pages

Tuesday, April 12, 2011

persiapan makan malam fakulti pendidikan

aku cari lounge suit kat gaint u mall tak ada. aku cari kat JJ taman U, baru jumpa. Lounge suit  john master rm 599. mahal wo. tak jadi beli.  cukup la seluar john master. aku tengok d'urban harga boleh tahan juga la. ada 2 jenis, berline dan clear. kalau aku pilih line maka aku kene beli seluar line. lg kene tambah duit. baik aku angkat yg clear. x payah beli seluar sbb dah ada. aku pergi atm, cucuk duit. terus angkat. dapat free gift beg. besar juga la beg dia. muat la aku letak victory tripod. dapat 3 beg jj. makan malam punya pasal.   dinner di Persada JB. kalau nak yang murah beli kat pesta konvo, baru rm 35.


charlie M
pakai tai poli la

Lounge suit paling mahal aku pakai.

aku tanya amoi tu, nak buang tak tanda d'urban kat lengan tu, dia cakap tak perlu. aku ingat nak buang je sebab nampak menyebok je.

biru gelap

M

terbaik la

Click for your tq

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...