Want to know more, please click

Followers

Pages

Tuesday, May 22, 2012

itik telur

memandangkn posting pd tahun hadapan, aku kene buat projek supaya ada income. xkan nak duduk rumah tidur dan makan shj. aku tgk semua member dah kerja. mintak guru ganti dr bln 1 x dpt2. dah la bln 7 nak kene bayar duit pinjaman yayasan negeri 9 sebanyak rm 200. buat permulaan ni, aku nak bele 30 ekor dulu. aku dah servay harga anak itik kat gemenceh, tampin, kuala pilah semuanya harga sama rm 4.50/ekor. aku rasa diorang ambil dr pembekal yg sama.

anak itik sampai pd hari jumaat, bapakku dah oder kat kuala pilah. dia bg rm4.30/ekor. mungkin aku beli hari sabtu. ok la tu kurang 20 sen. semoga projekku berjaya. pangakku pun nak beli juga itik sebanyak 15 ekor.

pekerja kedai tu miss communication antara diorang la pulak. yg ada cuma 20 ekor je. kalau mcm tu, beli utk pak ngah aku la. aku punya lg 2 minggu.
Click ads for your tq or like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...