Want to know more, please click

Followers

Pages

Wednesday, October 16, 2013

Selamat tinggal Cikgu Azizul

berita sedih hari ini ialah cikgu azizul telah kembali ke rahmatullah. aku duduk belakang dgn cikgu ni. minggu lepas aku baru berbicara dengan dia. aku ada tanya cikgu ni pasal kenapa rambut kat atas kepala pendek. dia cakap buat bekam. 1 bekas rm 5. kalau 9 bekas rm 45. aku bagi tahu, aku pun first time buat bekam, aku cuma bayar rm 30.

dah la cikgu ni orang kuat kat sekolah. dia ajar subjek katering dan penyajian. cikgu peperiksaan, guru cemerlang. umur 35 thn, bujang anak tunggal. giat cikgu ni, asyik pergi kursus je. dia baru beli samsung galaxy mega rm 1500. tolak hp lama blackbarry dpt rm300. berkurang seorang cikgu lelaki jadi 8 orang.



semoga ditempatkn dikalangan golongan orang yang beriman.
Click ads for your tq or like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...