Want to know more, please click

Followers

Pages

Tuesday, October 1, 2013

baharu ada orang beli

 masa dulu bapak aku bele merpati 8 ekor je tp sekarang dah beratus. baru first time jual burung dan telur. orang yang pertama membeli adalah cikgu smk puteri ampang, kl sebanyak 3 ekor. dia cakap nak buat sup. mesti kau orang pelik telur merpati? sebenarnya ada orang setapak yg oder nak buat ubat. terpaksa la aku menggeledah aku punya reban burung nak cari telur punya pasal.
aku tangkap burang yang tidur merata-rata. sapa suruh tak tidur dalam reban kan dah kene tangkap. minggu depan pun ada orang oder. kita tengok sapa pula yang jd mangsa lepas ni. aku pun dah lama tak makan burung ni.
Click ads for your tq or like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...